Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов проблем - 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Слизам да видя ФЕС-а кво ше покаже и после ще пиша. Надявам се да имам повече инфо след това.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #17
      Тъй, ето резултата от ФЕС.
      Изчистих решките и тая последната пак се появи, заедно с тази за vehicle speed sensor. Ама тя е от тва че съм резнал пин 15.
      Пробвах да я форсирам - прекъсва страшно много до 2500 об и после се оправя. Като я изрязох 2-3 пъти и спря да прекъсва. Поработи 2 мин на тихи обороти и пак почна да си прекъсва.
      Attached Files
      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
      Alfa Romeo 156 2.0 TS

      рейтинг фотографов

      Comment


      • #18
        Е направи адаптация на еку то и дросела!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
          Е направи адаптация на еку то и дросела!
          Правих му 90-90-90. Щото ФЕС-а ми е фрий версията и не мога да правя адаптация. Но все тая, де да беше това проблема.
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #20
            Имаш ли софтуер за ГИ.Чрез него можеш да си провериш бензиновите дюзи,ако някоя ти прави проблем.
            Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
            Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
            Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от west421 Покажи съобщение
              Имаш ли софтуер за ГИ.Чрез него можеш да си провериш бензиновите дюзи,ако някоя ти прави проблем.
              ГИ ми е Фобос. Софт-а го имам, ама нямам кабел
              Друг начин за проверка има ли?
              Добре де, да речем че е някой инжектор. Тогава защо не иска да запали изобщо първия път сутрин? И като и подавам газ, и без да и подавам газ - припалва и изгасва веднага?
              Въпреки, че и аз мисля, че е нещо с инжекторите, ако беше някой от тях проблемен, поне да палеше на 3 цилиндъра, а тя само припалва и угасва.
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #22
                Миналата година абсолютно същият проблеми и при мен. На бензин трудно палеше и държеше ниски обороти и все едно работи на три цилиндъра. На газ пали и работи без никакъв проблем. След почистване на дюзите всичко се оправи. Тази година се появи същият проблем, пробвах с добавка в бензина да почистя дюзите и тотално се скапа положението, даже и като загрееше пак от време навреме забива и трудно набира, понякога се оправяше. В момента е в сервиза заради генератора, имат стенд за дюзи и съм поръчал отново да ги почистят. За съжаление има вероятност даже и почистини дюзите да са за смяна,това според майстора.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #23
                  Моите съмнения са точно същите, защото проблема се получи след като ми предстоеше пътуване от Шумен до София. Преди това имах 15-тина литра бензин в резервоара и си седеше, ползвах го само за палене. Преди да пътувам заредих до горе със 100 октана от ЕКО-то. Отидох до София, после пак се върнах до Шумен. На другия ден почна с мизериите.
                  Та си мисля да не е имало някви боклуци в резервоара, и сега като съм сипал до горе нов бензин и да ги е надигнало по някакъв начин и да са се нагнездили някъде?
                  Между другото не съм сменял горивен филтър, може ли да е от него?
                  Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS

                  рейтинг фотографов

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    Моите съмнения са точно същите, защото проблема се получи след като ми предстоеше пътуване от Шумен до София. Преди това имах 15-тина литра бензин в резервоара и си седеше, ползвах го само за палене. Преди да пътувам заредих до горе със 100 октана от ЕКО-то. Отидох до София, после пак се върнах до Шумен. На другия ден почна с мизериите.
                    Та си мисля да не е имало някви боклуци в резервоара, и сега като съм сипал до горе нов бензин и да ги е надигнало по някакъв начин и да са се нагнездили някъде?
                    Между другото не съм сменял горивен филтър, може ли да е от него?
                    Е много шсно че може ! Щом при изфорсиране се пооправя и после пак прекъсва.. Смени го !

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                      Е много шсно че може ! Щом при изфорсиране се пооправя и после пак прекъсва.. Смени го !
                      Къде се намира на 156-цата? На ланчата ми беше долу под купето, до задната седалка зад пасажера. Този и той ли е там?
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                        Моите съмнения са точно същите, защото проблема се получи след като ми предстоеше пътуване от Шумен до София. Преди това имах 15-тина литра бензин в резервоара и си седеше, ползвах го само за палене. Преди да пътувам заредих до горе със 100 октана от ЕКО-то. Отидох до София, после пак се върнах до Шумен. На другия ден почна с мизериите.
                        Та си мисля да не е имало някви боклуци в резервоара, и сега като съм сипал до горе нов бензин и да ги е надигнало по някакъв начин и да са се нагнездили някъде?
                        Между другото не съм сменял горивен филтър, може ли да е от него?

                        Колега ако ми намериш постовете от миналата година ще разбереш колко прилики има в нашият случай. Тогава аз също напълних цял резервоар 100 октанов бензин от ЕКО защото ми предстоеше дълго пътуване в Гърция и след като там ми свърши газта и нямаше от къде да заредя преминах на бензин, с всеки следващ ден ставаше все по зле паленето докато накрая не можеше да запали на бензин. На връщане до Солун заредих газ и нямаше проблеми. В България източихме бензина останал в резервоара защото лично на мен ми се стори странен на цвят и мирис и почистихме дюзите и всичко се оправи. За съжаление жабарите не са сложили горивен филтър.
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Колега ако ми намериш постовете от миналата година ще разбереш колко прилики има в нашият случай. Тогава аз също напълних цял резервоар 100 октанов бензин от ЕКО защото ми предстоеше дълго пътуване в Гърция и след като там ми свърши газта и нямаше от къде да заредя преминах на бензин, с всеки следващ ден ставаше все по зле паленето докато накрая не можеше да запали на бензин. На връщане до Солун заредих газ и нямаше проблеми. В България източихме бензина останал в резервоара защото лично на мен ми се стори странен на цвят и мирис и почистихме дюзите и всичко се оправи. За съжаление жабарите не са сложили горивен филтър.
                          Абсолютно същото колега! Точно от ден на ден по-зле става. В деня след пътуването, като почна да прави номерата, първо палеше обаче тресеше сякаш е на 2 цилиндъра и после се оправяше. Сега след седмица и нещо, вече не пали от първия път, че понякога и от втория. Става все по зле от ден на ден.
                          Ще направя май като теб - ще отида някъде да ги изчистят инжекторите и да видим.
                          Пък и ми се струва полезно, дори и да не са те.

                          Някой знае ли къде в София могат да ми извършат тая интервенция качествено?
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Колега ако ми намериш постовете от миналата година ще разбереш колко прилики има в нашият случай. Тогава аз също напълних цял резервоар 100 октанов бензин от ЕКО защото ми предстоеше дълго пътуване в Гърция и след като там ми свърши газта и нямаше от къде да заредя преминах на бензин, с всеки следващ ден ставаше все по зле паленето докато накрая не можеше да запали на бензин. На връщане до Солун заредих газ и нямаше проблеми. В България източихме бензина останал в резервоара защото лично на мен ми се стори странен на цвят и мирис и почистихме дюзите и всичко се оправи. За съжаление жабарите не са сложили горивен филтър.
                            Но има страхотна цедка в резервоара под помпата, която се затлачва и от застоял бензин и присадките в него
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Но има страхотна цедка в резервоара под помпата, която се затлачва и от застоял бензин и присадките в него
                              Тогава не трябва ли да има проблем и във високите обороти, ако е затлачена въпросната цедка?
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                                Тогава не трябва ли да има проблем и във високите обороти, ако е затлачена въпросната цедка?
                                Ми аз вече го написах отдавна, ама ти не ме слушаш
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X